Tuesday 3 July 2012

Circunstâncias circunscritas


Acho fantástica a noção de que minha locomoção está implícita e a sua não. Por que raios é esperado que eu me desloque até você e não você até mim? Sim, acordamos cedo e dormimos tarde. Sim, estamos igualmente cansados. Mas se a vontade de me ver é menor que seu cansaço, de fato prefiro que não venha. Eu vou te contar do porque EU não vou: já fui. Já cansei de ir.

Quantas vezes fiz herculeanos esforços pra te ver, estar com você? E em retribuição espera-se simplesmente que de vez em quando faça atos igualmente loucos. Loucos de amor. Não quero nada premeditado. Nem quero desordem o tempo todo. Mas matar a espontaneidade do amar é buscar calor no abraço de cadáver, rígido em rigor mortis. Se a chama que diz arder por mim está morna a ponto de conseguir esperar pela chance oportuna, ou acaso do destino, sinto muito.

Eu crio as minhas circunstâncias.

Venha logo ou não venha nunca mais.

5 comments:

  1. Thanks designed for sharing such a good thinking, post is pleasant, thats why i have read
    it entirely

    Here is my blog post; smoking cessation benefits
    My web site: hypnosis to quit smoking

    ReplyDelete
  2. Very good info. Lucky me I discovered your site by chance (stumbleupon).

    I've saved as a favorite for later!

    Here is my page: unitagged.com

    ReplyDelete
  3. After going over a handful of the articles on your
    web site, I honestly like your way of writing a blog. I
    added it to my bookmark website list and will be checking back soon.

    Please visit my website as well and let me know your opinion.


    My page herbal supplements

    ReplyDelete
  4. It's very straightforward to find out any matter on net as compared to books, as I found this paragraph at this web page.

    My webpage - organic coffee

    ReplyDelete
  5. Hi there, always i used to check blog posts here early in the morning,
    for the reason that i enjoy to find out more and more.

    Have a look at my webpage :: http://wiki.axone.ru/

    ReplyDelete